Asa, de introducere

Standard

Salve,

Cred eu ca anul 2012 este numa’ bun pentru a incepe sa scriu pe un blog.

Nu ca as fi identificat izvorul inspiratiei supreme, nu ca m-as fi trezit peste noapte cu idei revolutionare, ci doar pentru ca eu gasesc ca suna ca un bun inceput: „Era odata, in anul 2012…”

Creangamea este unde imi pot ciripi impersiile, un fel de „acasa” al gandurilor si parerilor.

Accept opinii, puncte de vedere pertinente si dispute de bun simt. Sunt adepta luptei (ideologice, evident) deschise, cu argumente sustinute, dar musai pertinente!

Nu-mi plac introducerile cu descrieri, de tip: asl, pls! (pentru cunoscatori), deci conchid prin a nu cochide si fagaduiesc a reveni cu un continut adecvat si progresiv relevant.

Va salut, de pe creanga mea!

Comentezi?

