Mârlanul chel

Standard

Da, eu primesc o groază de mail-uri despre o grămadă de probleme care nu mă interesează și mă gândesc serios să fac ceva în legătură cu SPAM-ul (să contactez ANPC-ul eventual și să văd ce mai face).

Nu-mi amintesc să fi fost de acord să primesc multe din zecile de mail-uri care îmi intră zilnic în Inbox, ceea ce înseamnă că sunt trimise cumva, fără acordul meu, deci aș vrea să se oprească🙂

Unele subiecte mă amuză.

Unele, gen „Mărirea penisului! – Îți mărim penisul cu minim 5 cm” chiar dacă eu sunt fată.

Cine mai ține cont că un newsletter (sau ce o vrea el să fie) e trimis așa, netarghetat?

Noi îți facem penisul mai mare, deci n-are importanță dacă tu ai deja unul sau te mulțumești doar cu cei 5 cm pe care ți-i putem noi „crește”.

Altele, gen:

  • „Masaj și împachetări * Livrare mâncare pentru acasă * Consult dermatologic * Servicii stomatologice * Manichiură * Album Foto Personalizat * Masaj de relaxare”,
  • „Pizza cu Livrare – Vacanță Olănești – Schimbare Cauciucuri – Măsuță Laptop – Organizator Pantofi – Unghii False – Tratament Facial” sau
  • „Barcelona – Țigară – Cuțite – Veterinar – Tratament Corporal – Revizie – Istanbul – Corset – Pizza – Slăbire- Schimbare Cauciucuri”.

sunt pe sistemul „Vicky Cristina Barcelona” sau varianta românească „Vax albina crema puca”.

Le-am scris separat, ca să se vadă că fiecare înșiruire este, de fapt, subiectul unui e-mail.

Oricum, ideea e aceași: nu au nicio legătură nici ele între ele, dar nici cu mine.

Însă un e-mail cu subiectul „Cum să faci bani de acasă!” expediat de un domn pe „nume” mârlanul_chel nu mă duce cu gândul decât la video chat, iar treaba asta mă irită, zău!

Nici nu am curajul să-l deschid, să-l privesc și să-l citesc  :(

4 responses »

  1. Mi-a placut thema…in rest subtire creanga ta. Dar cum orice inceput e greu…iti urez multa bafta! Sunt sigur ca poti mai mult…ce…creanga…mea!

Comentezi?

