Serios?

Standard

Intrebarea asta a fost facuta acum 8 luni si ceva.

La mine nu a ajuns pana ieri, cand am vazut ca un prieten din lista mea a raspuns.

Mi-a venit greu sa cred ca oamenii chiar au raspuns gresit in numar atat de mare, dar m-am convins intre timp ca este foarte adevarat.

Prin urmare, din 2 milioane de persoane care au raspuns, peste un milion au ales varianta gresita:

Am apelat si la deja cunoscutul TPU:

Tocmai am realizat ca sunt naiva, pentru ca pe mine ma surprind raspunsurile astea…

Despre calificativele acestor raspunsuri nici nu comentez. Sunt unii care chiar le-au gasit  folositoare si/sau amuzante.

Cred ca mi-am pierdut cumva si simtul umorului intre timp si deja este a doua revelatie pe ziua asta, asa ca nu mai insist pe problema de fata.

Dar statisticile nu mint!

One response »

Comentezi?

