Sunt barbat!

Standard

Chill out, everyone! Nu e chiar serioasa afirmatia, cu toate ca am avut unele dubii la un moment dat🙂

Glumesc!

Pana acum, mi s-a demonstrat in repetate randuri ca sunt de sex feminin, dar am asa o stare de spirit mai baietoasa astazi, incat incep sa ma gandesc cum ar fi daca data viitoare cand merg intr-un bar, intru la toaleta la barbati.

Astazi empatizez cu barbatii mai mult decat de obicei. Cred ca se intampla asta din cauza replicilor pline de sarcasm care imi vin pe gat, precum o ragaiala. Deci clar, tipic masculin!

Cred ca totul a inceput cand am citit despre numerele inutile din agenda barbatilor, pe care acestia le pastreaza in memoria mobilului lor, desi niciodata nu discuta cu multe dintre persoanele respective.

Si femeilor li se intampla asta!

Am patit-o chiar eu odata cand am gasit un oarecare Razvan in agenda si habar nu aveam cine e. Am sunat, am conversat o vreme telefonic, dar a fost imposibil sa ne dam seama care cine e. M-am motivat de la bun inceput si i-am explicat ce vreau eu sa fac, de fapt: sa curat agenda care ajunsese un balamuc al contactelor si nu mai intelegeam nimic. Cand voiam sa sun un Alex, nimeream un alt Alex s.a.m.d.

Prin urmare, daca nu au fost sorti de izbanda si am cazut de comun acord ca nu ne cunoastem si nici nu ne dorim sa ne cunoastem cumva, ne-am spus la revedere si l-am sters din agenda.

In continuare e un mister cine era baiatul ala.

Dar revenind la barbati, am de facut o recomandare muzicala:

Si inchei, pentru ca daca mai continui, sunt toate sansele sa termin prost, asa cum fac barbatii de obicei >:)

6 responses »

  1. „Si inchei, pentru ca daca mai continui, sunt toate sansele sa termin prost, asa cum fac barbatii de obicei >:)”
    haha! ce sa spun …..voi terminati …bine (nu zic ca terminati prost , dar cel putin terminati greu;))

    • Se pare ca unul dintre intelesurile propozitiei a fost inteles de cineva😛
      Evident, am folosit exprimarea, numai de dragul cuvintelor, ca sa dau o pata de culoare postului.

      Nimic incisiv, promit!

  2. Hello ! O grija in plus, (multam de complimentul de pe bloodie) primesti ? Ma numesc @joyflint.

    Sunt cuminte si uite, mi se iau jucariile🙂 (apropo de benzina). Primeste te rog din partea mea acest trandafir kaki in ton cu decorul paginii

Comentezi?

