Cafea

Standard

Nu beau de multa vreme cafea.

Totul a inceput cand, in familie, fratii mei serveau cafeaua impreuna in fiecare dimineata. Imi placea si mie cu mult lapte, adica un fel de lapte cu cafea, conform concentratiei „licorii”.

In timp, concentratia s-a modificat constant, in favoarea Cafelei si, evident ca Tigara a intrat si ea in peisajul vietii mele, devenind prietena buna cu Cafeaua.  Astfel, dupa vreo 5-6 ani de cand m-am imprietenit cu Cafeaua, am ajuns surori nedespartite toate trei: eu, Cafeaua si Tigara.

Cu Tigara ma pot intalni fara Cafea, nu se supara nici una dintre ele/noi, insa Cafeaua, daca se afla in zona, trebuie invitata la toate intalnirile cu Tigara, pentru ca altfel devine cam…amara.

Si Tigara are apucaturile ei, spre exemplu nu suporta sa ne intalnim fara sa bem ceva, chiar si apa.

Nu o pot convinge sa ne intalnim daca nu avem si ceva de baut. Dar, ce pot spune? Suntem prietene bune si accept compromisurile, asa este in orice relatie.

Intr-un timp, Cafeaua ajunsese sa ma exaspereze. Voia sa ne intalnim din ce in ce mai des, de foarte multe ori pe zi, ba cu Lapte (alt frate de-al nostru, dar care s-a cam indepartat), ba fara Lapte, ba cu Tigara, ba fara Tigara. Nici nu mai conta compania, daca  era si Cafea acolo. Eram mereu agitata cand stiam ca trebuie sa ma vad cu Cafeaua, pana si noaptea ma rasfoiam in pat si aveam cosmaruri. Intr-un final i-am explicat ca o singura intalnire pe zi, preferabil dimineata, este suficient pentru amandoua. Si asa a ramas pana in ziua de azi.

Astazi chiar m-am hotarat sa scriu despre aceasta relatie extraordinara dintre mine si prietenele mele, cand am revazut filmuletul de la Future Shorts – Le Cofe.

 

P.S. Despre geloziile si posesivitatea Tigarii, intr-un alt episod🙂

3 responses »

    • @coolnewz/Ratatouille: nici nu stii ce threesome grozav iti pot oferi cele doua :))
      Dar iti recomand, totusi, sa te tii in continuare departe de Tigara, este cam posesiva!

Comentezi?

