Acatiste pe net

Standard

La asta chiar nu m-as fi asteptat, dar iata ca niciodata nu trebuie sa subestimez voia lui dDumnezeu.

Am auzit de curand un zvon conform caruia mai nou, acatistele se dau pe net. N-as fi crezut, daca n-as fi vazut cu ochii mei… Si am vazut aici.

Site-ul crestin ortodox (.ro) are si sectiune de „trimite pomelnic”, in care poti alege dintre a trimite un acatist, un maslu, un parastas sau Sfanta Liturghie, asadar serviciul este complex, nu se opreste doar la un amarat de acatist.

Cand vrei sa trimiti un pomelnic, site-ul te informeaza cu:

Ce ofera acest serviciu?

Prin acest serviciu oferim ajutor romanilor de pretutindeni sa fie pomeniti la sfintele slujbe, pentru a-si intari credinta stramoseasca si a primi mai repede putere in vreme de necaz.

Noi facem doar un serviciu de curierat – trimitem pomelnicele catre manastirile solicitate. Pomenirea este facuta in locuri sfintite pentru Dumnezeu, de persoane care au primit harul si puterea ca rugaciunile lor sa fie auzite. Confirmarea din partea bisericii se va face intr-un interval de doua saptamani de la trimiterea pomelnicului.

Care este folosul unui pomelnic?

  • pomenirea mortilor pentru iertarea pacatelor
  • vindecarea celor aflati in suferinta trupeasca si sufleteasca
  • reusita la examene si alte momente importante din viata
  • pomenirea in cadrul Sfintei Liturghii”

Dupa ce alegi una dintre optiunile de mai sus (acatist, maslu, parastas sau liturghie), ai posibilitatea de a alege pana si biserica la care vrei sa trimiti acatistul: Manastirea Stejarul sau Manastirea Dumbraveni (asa mi-a dat mie pentru un un acatist).

Am ales Stejarul, ca m-a dus cu gandul la bere (Doamne iarta-ma!), mi-a spus site-ul ca acatistul a fost trimis catre Manastirea Stejarul si gata treaba!

Acum astept cu nerabdare si cu sufletul la gura confirmarea din partea bisericii, caci tocmai mi-a fost intarita credinta stramoseasca.

Oamenii sunt chiar niste profesionisti, incat au creat si varianta in engleza a site-ului, probabil pentru oitele ratacite, ba ideea acatistelor online se si promoveaza la OTV!

Deci… nici nu am concluzie🙂

7 responses »

  1. Acest „serviciu de curierat” functioneaza si in cazul spovedaniei?
    Si daca da, are limita de caractere? Nu de alta, dar am o lista cam lunga…😐
    Iar daca nu, poate fi o sugestie pentru urmatorul upgrade. Doamne ajuta!

  2. mare Ti-e gradina Doamne!
    in curand: online botezuri, nunti si inmormantari! totul e sa ai camera web si o conexine buna!

Comentezi?

