Mainile tale

Standard

Printre obsesiile mele (mai mult sau mai putin spus obsesii) se numara si mainile, in sesnul de aspect si anatomie.

Nu mai stiu cand mi-am dat seama de atentia maxima pe care o acord mainilor, dar stiu sigur ca se intampla inca de la o varsta destul de mica sa analizez mainile oamenilor cu care conversam.

Mi-a placut mult scurt metrajul lui George Adamescu care surprinde viata a doi oameni numai prin perspectiva mainilor, asa ca am hotarat sa il impartesesc astazi.

Inutil sa spun ca la vremea cand l-am vazut prima oara m-a impresionat pana la lacrimi, desi acum nu mi se mai pare ceva atat de spectaculos. Filmuletul are ceva ani de cand a fost facut, dar ideea ramane inca buna pentru gusturile mele, iar expresivitatea s-a pastrat la cote maxime.

Mainile tale:

4 responses »

Comentezi?

