Martisorul de anul acesta

Standard

Au fost mai multe. Si zambile, si ghiocei, si buburuze, si traditionalii cosari, insa martisoul* de anul acesta e ceva mai deosebit.

In general, nu imi plac martisoarele. Pot spune ca mi se par chiar hidoase. In afara snurului alb-rosu care este singurul ce poarta o anume simbolistica (in care oricum nu cred), toate mi se par niste hidosenii si niste kitsch-uri.

Nu doar ca nu imi plac martisoarele in sine, ca obiecte pe care le pot ignora total de altfel, dar imi displace profund pana si sa primesc asa ceva.

Cred ca pur si simplu nu stiu cum sa reactionez atunci cand primesc un martisor!

Anul acesta am primit, insa, un martisor care a fost realizat de catre un baietel de la o casa de copii. Poate numai ideea asta m-a inmuiat, dar nici obiectul in sine nu este deloc unul detestabil.

Martisorul este facut din frunze de porumb uscate si este ceva extrem de simplu: un cerc impletit si un fel de buchetel confectionat din frunzele lungi de la porumb. Mie imi place foarte mult chiar si din punct de vedere estetic, cu toate ca nu este nimic complicat sau care sa implice un oarecare talent in ale handmade-ului, insa piesa de rezistenta este biletelul care era atasat. Pe bilet scrie:

„Ma numesc Alexandru. Mie imi place sa pictez martisoare. Daca am putea sa vindem, as vrea sa cumparam mai multe obiecte de pictura pentru clasa si coli A5 si hartie creponata. O primavara frumoasa!”

Cred ca este singurul martisor care intr-adevar m-a atins🙂

*Imi pare rau ca nu am putut folosi fotografia reala a martisorului, dar urmeaza sa fac si asta.

One response »

Comentezi?

