Cum a fost la _AllThingsFacebook

Standard

Astazi a avut loc conferinta _AllThingsFacebook, cea mai importanta conferinta Facebook din Romania.

Organizata de evensys in parteneriat cu thinkdigital, la _AllThingsFacebook am avut ocazia sa cunoastem cativa dintre oamenii din domeniul social media, dar mai ales 3 invitati speciali de la Facebook: Bruce Bale, Robert Kiely si Sebastian Szmiegieski.

Mi s-a parut o ocazie foarte buna pentru a afla cat de important poate fi mediul Facebook pentru business-uri, studii de caz despre cele mai bune campanii Facebook din 2011 si 2012, idei de optimizare si eficientizare a promovarii prin intermediul Facebook, precum si cateva povesti de succes. Si chiar am aflat. Personal, consider ca s-a insistat destul de mult pe optiunea Timeline a Facebook care, la sfarsitul lunii martie va fi implementata pe toate paginile, insa am fost „avertizati” de la inceput ca urmeza o zi bogata in informatie.

In rest, pentru mine a fost o placere. Cristian Manafu a coordonat perfect prezentarile speakerilor, precum si interventiile din public si tin sa mentionez ca am fost impresionata de respectarea timing-ului din timpul conferintei. La majoritatea conferintelor la care am avut ocazia sa particip, am observat aceeasi tendinta, si anume nerespectarea orelor de incepere a sesiunilor, a coffee break-urilor, a lunck break-ului s.a.m.d. De data aceasta, timing-ul a fost de exceptie.

Printre temele care m-au captivat cel mai mult, se numara:

  • Cum pot fi business-urile mult mai eficiente intr-o lume contectata
  • Cum comunica brandurile de top prin intermediul Facebook
  • Strategii Facebook
  • Produse noi Facebook – Timeline
  • Sex, minciuni si Facebook – Unelte si practici; Care continut aduce rezultate pe Facebook si care nu

Ma bucur tare mult ca am putut lua parte la aceasta conferinta. Eu am gasit informatiile foarte utile, studiile de caz foarte increzatoare si ideile de optimizare foarte pline de speranta. Poate cel mai mult m-a bucurat faptul ca am avut ocazia sa-l intalnesc face to face pe Sebastian Szmiegieski, cu care colaborez deja in ceea ce priveste strategia de Facebook PPC.

Asa cum spunea Bruce Bale in incheiere, sa speram ca de maine o sa folosim Facebook cu mult mai multa energie si o sa fidelizam foarte multi fani🙂

Comentezi?

