Am patit-o chiar eu!

Standard

Am fost surprinsa (a se citi putin socata) de ideea ca anii ’90 au fost acum 22 de ani.

Cum? Anii aia cu guma Turbo & Minti, revista Vogue, trupa Spice Girls, jocurile Tetris, vremea cand invatam engleza privind Cartoon Network, telefoanele celulare, pager-ele si multe altele nu se intamplau cu mai putini ani in urma?

Inca traiesc cu impresia ca anii ’90 au fost acum 10 ani si cred ca voi ramane multa vreme cu aceasta „dizabilitate”.

Ceea ce mi se pare cel mai bizar, este ca socul nu a venit la trecerea de la 19′ la 20′, ci abia cand s-a trecut la 21′.

Este un efect intarziat care m-a lovit destul de puternic si chiar banuiesc ca efectul este ireversibil si iremediabil. E clar ca timpul trece, e clar ca imbatranesc, sunt multe semnale in acest sens, dar sa cred ca anii ’90 au fost acum mai bine de 20 ani mi se pare atat de greu de asimilat, incat de fiecare data cand ma gandesc la ideea asta, fac repede un calcul in minte, ca sa ma asigur ca numerele sunt bune.

Parca este o conspiratie totusi, parca ar vrea cineva sa ma pacaleasca, seamana a gluma din aceea cand toti sunt complici si spun ca esti cu 10 ani in viitor iar tu o iei razna, crezand ca ai luat-o razna.

O mare bizanterie s-a petrecut pe creanga mea de cand m-am revelat in legatura cu anii ’90 aaaand…

2 responses »

    • Da, indubitabil!
      Numai ca eu abia prin anii ’90 am avut acceptul parintilor de a manca guma de mestecat.
      Prin alte cuvinte, de prin anii ’80 nu as putea sa am multe amintiri🙂

Comentezi?

