2 luni pe creanga mea

Standard

Astazi se implinesc doua luni de cand sunt pe creanga mea.

N-am de gand sa fac din asta un mare subiect, dar consider ca merita macar amintit ca, de doua luni, adaug „la colectie” o multime de elemente care ma caracterizeaza, iar unele sunt chiar foarte importante pentru mine.

Doua luni de ganduri scrise si urmeaza si mai multe ganduri, care momentan se cam invalmasesc, dar pe care le voi ordona cumva in curand.

Creanga mea a devenit un refugiu si cred ca aici isi vor gasi locul multe chestiuni pe care le-am uitat prin sertare vechi. Mai trebuie doar sa imi fac putin curaj sa le scot la lumina, sa le sterg de praf, sa le lustruiesc si sa le promovez.

Nu pot sa nu imparatsesc astazi doua dintre cele mai importante lucruri si arte pentru mine: muzica si fotografia, asa ca am gasit ceva reprezentativ.

Sectiunea de muzica este sustinuta cu maiestrie de chitara electrica – favorita mea si de magistralul Yngwie Malmsteen:

 

Pentru fotografie am ales-o pe Cristina Otero – o tanara artista care ma inspira asa cum nimeni altcineva nu o face:

Acestea sunt cateva lucruri importante de pe creanga mea, pe care le voi aminti constant si pe care ma bucur ca le-am reunit astazi, la doua luni dupa ce a luat nastere blogul🙂

2 responses »

Comentezi?

