Multa inspiratie si o masca

Standard

Nu am mai facut fotografii de multa vreme.

Iarna care tocmai a trecut, nu am tras nici macar un cadru. Nu am avut inspiratia si nici dispozitia necesara.

Asteptam cu multa nerabdare luminia buna, soarele si temperaturi acceptabile, pentru a petrece cateva ore cu aparatul foto in mana, sau pentru a zambi la obiectiv🙂

Dupa ce adunasem multa inspiratie si idei pentru fotografii, am reusit sa prind si o lumina buna, un decor fain (deja cunoscut de mine si folosit si cu alte ocazii) si, din fericire, am scos si cateva fotografii foarte bune!

Ce a iesit?

2 responses »

  1. in 21e_cut … machiajul ochiului perfect din decupajul mastii, masca alba si alburile celelalte inclusiv cel de la cercel si de la spate…unghiul de privire in sus cu zambetul complet, parul si dantela de la rochie… ma fac sa ma simt dogele Venetiei.

Comentezi?

