Incredibox

Standard

Mor de drag cand gasesc cate o idee atat de captivanta pusa in practica de careva!

Incredibox (.com) pune la dispozite o aplicatie prin care se pot compune melodii, tinand cont de cateva elemente importante ale unei piese: efecte, ritm, melodie, refren si voce.

Este atat de interactiva aplicatia incat, fara sa exagerez, cred ca o ora m-am jucat de-a compozitorul!

Am incercat aproape cu disperare sa salvez propria-mi creatie, dar nu am reusit. Partea buna este ca functionalitatea de a copia codul EMBED este in lucru. Presimt ca atunci cand va fi lansata, va avea loc o revolutie a muzicii in calculatorul meu🙂

Nicio grija, insa, caci am gasit cativa oameni cel putin la fel de entuziasti ca si mine, care si-au inregistrat compozitiile care cu ce au putut si le-au postat pe YouTube:

 

S-a mai jucat cineva cu aplicatia asta?

Comentezi?

