Din nou ironia…

Standard

Eu cu ironia ne certam des si, de cele mai multe ori, pe lucruri marunte.

Prima oara cand mi s-a intamplat sa ma loveasca din plin ironia, a fost cand ma uitam la o cunostinta de-a mea si o compatimeam in sine-mi, pentru ca avea o alunita mare, neagra si noduroasa fix in  frunte. Mi se parea foarte inestetica (chiar era!) si ma gandeam „ce bine ca nu am si eu!„.

Dar stai…ca la cateva luni, un an, ghici ce? Mi-a „rasarit” si mie una tot intre ochi!

A mai crescut intre timp, s-a mai pigmentat, nu este din aceea in relief, dar oricum de fiecare data cand ma privesc in oglinda, o injur pe ironie🙂

Acum cateva zile, faceam misto pe Facebook despre asta:

N-a trecut mult timp (decat vreo 2 zile) si ieri, in timp ce bucataream ca o bucatareasa iscusita care exist, invartind cu maiestrie o mamaliguta delicioasa (urma sa fie servita cu ficatei cu sos), iaca tocmai imi sare o „bucata” de mamaliga incinsa pe mana.

Durere mare, usturime nu mai zic, ma ardea si sufletul!

Cand da sa se raceasca nefasta incinsura, ce sa vezi?

Iaca!

Mie mi se pare ca aduce cu vanataia de care zicea fata aia pe care am luat-o la misto…

A naibilui ironie! Ori mi se pare numai mie?🙂

6 responses »

Comentezi?

