Amintire de toamna

Standard

Imi place toamna, ce sa mai!
Nu mai e un secret pentru nimeni. Imi place toamna si atunnci cand e toamna, si atunci cand nu e si imi vine dor de acest anotimp.

S-ar putea sa imi placa atat de mult si datorita faptului ca m-am nascut intr-o toamna (la jumatatea lui noiembrie), intr-o seara ploioasa, cert este ca ador anoptimpul tomnatec si as face orice sa surprind cat mai multe cadre reusite, in timpul culorilor nebune. Niciun alt peisaj nu ma impresioneaza mai mult ca peisajele surprinse in aceasta perioada, nici macar farmecul zapezii nu ma incanta.

Am gasit niste fotografii faine din toamna 2011.

Late tree:


Rotting table:

One response »

Comentezi?

