Existentiale

Standard

Prima existentiala am avut-o undeva prin primii ani de viata, cand abia invatam care este locul si rolul lucrurilor care ne inconjoara.

Tin minte ca framantarea mea prematura a lasat-o pe mama total dezarmata si, desi a incercat sa imi explice prin diferite metode cam cum sta treaba, tot nedumerita am ramas, iar pe ea am enervat-o pana la isterie.

Asadar, prima mea preocupare existentiala a fost: „de ce nu exista pasta de masele?” Mi se parea normal, la varsta aceea (sa zic, cu aproximatie, 5 ani), sa existe, pe langa pasta de dinti si pasta de masele.

Era deja clar pentru mine la ce se foloseste pasta de dinti – sa ne spalam pe dinti, dar era absolut imposibil sa pricep de ce nu exista o pasta si pentru masele! Acestea nu trebuiau spalate?

Mama sustinea ca si maselele se spala tot cu pasta de dinti, ceea ce m-a incurcat fantastic…adica de ce? Mi se parea ca treaba asta vine ca si cum ai spune ca „in lipsa de pasta de dinti, ne putem spala in gura cu pasta de mici”, adica daca pasta nu e pentru masele, cum sa ma spal cu ea pe masele? Lipsit de sens!

In zadar a incercat mama sa ma convinga de faptul ca atat dintii, cat si maselele, pot fi spalati cu pasta de dinti, inca ma mai intreb cum ar fi fost daca ar fi existat ambele.

Mai tarziu au inceput intrebarile amuzanto-elaborate, de tipul:

  • Cireasa de pe tort = bomboana de pe coliva? sau
  • Exista un sinonim pentru cuvantul sinonim? sau
  • Daca „fund” este sinonim cu (scuzati expresia) „cur”, atunci „profund” = „procur”? sau
  • Daca „bun” =/= „rau” => „a bate bine” =/= „a bate rau”?

Lista continua mai jos cu fabulosul „Philosoraptor” care parca mi-a ghicit gandurile si a lansat o serie de intrebari existentiale, care sa imi mai ia mintea o leaca de pasta de masele:

philosoraptor_blowjob_deaf

philosoraptor_third_success

philosoraptor_ironman_psychics

philosoraptor_steroids_pinocchio

philosoraptor_time_stranger

philosoraptor_vegans_smoke

Comentezi?

