Return to… internet

Standard

N-am exersat de multe ori chestia asta, dar aproape de fiecare data s-a dovedit a fi revelatorie, serios.

Este exact ca in cugetarea aceea filozofica plina de revelatie, a oamenilor care spun ca „nu iti dai seama de importanta unui lucru (se aplica si in cazul persoanelor, apropos), pana in momentul in care nu il mai ai„. Doah, plin de insemnatate, ziceam eu cu aroganta…

Dar chiar are un sambure de adevar chestiunea asta. Am observat-o de cand cu limitarea la internet.

Am obiceiul sa plec pentru cateva zile (da, asta presupune mai mult de 2 zile) in „casa parinteasca” lipsita de calculator, internet si alte tehnologii moderne. Cum sa zic eu ca este revenirea la internetul asta?

Mai…e asa, ca prima gura de apa, cand esti lesinat de sete. Ca mirosul primului puf din parfumul preferat, ca primul fum din prima tigara dintr-o zi, ca prima gura de aer din cel mai mare ger. Pe cuvant ca nu exagerez, dar revenirea la internet dupa o saptamana in care nimic nu m-a „ispitit” e plina de inedit, de originalitate, de satisfactie, de emotie.

Nu ca ma conecteaza…ma corecteaza! Asa, ca si cum as fi procedat stramb cat timp am stat departe de el. De aceea, revin cu drag si cu maxim interes la dragul internet.

Revelatoriu, zic!

Comentezi?

