Norocul meu cu facebook-ul!

Standard

Aflu zilnic cate o filosofie…dar nimic nu e nou: nici filosofia si nici obiceiul.

Aseara, insa, am aflat ca am fost desemnata „prietena castigatoare a unui voucher de cumparaturi in valoare de 250 de lei, pe care il poti folosi pentru cumparaturi la magazinul online http://www.moja.ro/.

Asa zice „anuntul” si-l cred cuvant cu cuvant. Si m-as fi bucurat tare mult daca m-as fi bucurat cu adevarat de acest premiu, numai ca aseara dupa ce gasii si citii mesajul, inainte sa apuc sa scuip de trei ori in san, asa ca pentru norocul ce-l avusei, constatai ca acesta fu primit in data 27 decembrie 2011.

Very long time ago, as zice eu. Chiar cu tupeu.

Se vede clar ca l-am primit atunci, dar nu am avut habar despre asemenea intamplare, cum ca am fost desemnata prietena. Si castigatoare!

Acum, sa-mi fie cu iertare…dar din doua, trebuie sa fie una:

1. Ori castigatorii ar trebui anuntati altfel, incat sa vada mesajele, si nu (sau nu numai!) printr-un mesaj pe facebook…

2. Ori facebook-ul face ceva figuri, caci eu am primit aceasta instiintare in sectiunea „Other” de sub sectiunea „Messages” din contul de facebook – unde este imposibil sa o fi vazut in timp util, intrucat nu se primeste niciun soi de instiintare sau notificare despre aceste „altfel de mesaje” venite din partea persoanelor/entitatilor pe care nu le am in lista de prieteni.

Dar imi place, imi place eficienta cu care lucram, cu care organizam si implementam campanii si concursuri pe facebook si cu care oferim si premiile🙂

Doah…sunt eu rea!

One response »

Comentezi?

